Tämä ei merkitse maailmanloppua. Mobilisti 2000 -lehden uusien jaksojen tuottaminen otetaan varmasti vielä harkintaan. Jutun arvoiset kasariautot palaavat satunnaisesti Mobilistin sivuille.
Tässä uusimman Mobilisti 2000 -lehden sisällöstä yli jääneitä kuvia.
Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.
Tämän vuoden Retromobile-näyttelyssä nähtiin myös suomalaista moottoriurheilun historiaa. Häkkisen, Salon ja Räikkösenkin formulamenestyksistä on – ilmeisesti – niin paljon aikaa, että …
Kyllä kelpaa Honda Super Cub C-100 1964 Jos tuotantoluvut kertovat mitään kulkuneuvon merkityksestä, juuri tämä Hondan malli on historian merkittävin moottoriajoneuvo. Maailman suosituin on …
Suzuki XN85D Turbo 1984 Moottoripyörän ahtaminen ei ole teknisesti kovinkaan helposti perusteltavissa. XN85 on Suzukin tulkinta aiheesta. Juttu on julkaistu aiemmin Mobilisti 2000 -lehdessä …