Jos olet jo tilaaja, näin se käy:
Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.
Vuoden toinen Mobilisti on ilmestynyt! Aiheina mm. todellinen selviytyjä-Ford 1948, Auto-Parikan vaihtoautoimperiumi, Mitsubishi Pajero, Vauxhall Velox, Rovaniemen paloauto no. 1 ja vaikka mitä. …
Mobilistin uusin numero on nyt lehtipisteissä! Sen kantta komistaa pronssinkullertava BMW 320i, aikansa menevimpien miesten sports sedan. Mukana myös 1951 Ford Taunus Cabrio, koruton Camry, ja …
Suzuki XN85D Turbo 1984 Moottoripyörän ahtaminen ei ole teknisesti kovinkaan helposti perusteltavissa. XN85 on Suzukin tulkinta aiheesta. Juttu on julkaistu aiemmin Mobilisti 2000 -lehdessä …