J.Enqvist on tutkaillut Jaguar S-Typen syvintä olemusta ja Hese Tolonen jatkaa cruising-historian toisessa osassa siitä, mihin viimeksi jäätiin. K.Koistinen kertoo totuuden Ford Pintosta ja J.Halmkrona tutustuu tila-autojen uranuurtajaan, Renault Prairieen. Kotimaisten menestystarinoiden historiaa edustavat Petro-Horizon ja Winha Automatic -motskari. Lisäksi tutustutaan mm. puolalaisen sukellusveneen jännittävään pakomatkaan, eikä unohdeta myöskään sielukkaita romukuvia.
Tilaajapainoksen ylimääräisillä sivuilta löydätte mm. tunnustukselliesen jutun arcade-autopeliharrastamisesta, tarinan kahdesta Bohse-Ladasta ja tankkeri San Demetrion selviytymisihmeestä. Niitä ei kioskilta ostetussa lehdessä ole, sillä Mobilisti antaa enemmän tilaajilleen.
Tilaa Mobilisti. Digiarkistossa on luettavaa, vaikka karanteeni venähtäisi koko kevään mittaiseksi. Irtomyynnistä lehden löytää 17.3. lähtien.
Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.
Eilinen ei ruostu -erikoisalbumi tarjoilee satoja suomalaisia autokuvia vuosilta 1950-65 – säännöstelyn vuosista vapaan autokaupan aikaan. Vuosikerran ulkopuolella kirjana julkaistava …
Mobilisti 4/2016 saapuu tilaajille 10.6. Kioskeihin sitä saa odottaa ensi viikkoon asti. Koska asiaa oli paljon, teimme lehdestä entistäkin paksumman. Videolla hieman esimakua tuoreesta …