Mobilisti 5 / 2023 – Vain yksi sivu puuttuu

    JAA
    ARTIKKELI

    Vuoden viides Mobilisti on ulkona. Painovirhepaholaisen riivaamana yksi sivu on lehdessä kahdesti, ja saman jutun lopetussivu puuttuu. Se on tässä ohessa, jotta Cagivan tekniset tiedotkin tulevat tutuiksi! Pahoittelemme virhettä ja selvitämme sen syytä/syyllistä.

    Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.

    TILAA LEHTI

    Joko luit nämä autojutut:

    Hei stiigatkaa!

    Ruotsin ajoneuvoteollisuus on antanut maailmalle Volvon, Saabin ja Tunnelbanan. Siitä huolimatta kaikki alle nelikymppiset muistavat parhaiten rattikelkan. Aihetta käsiteltiin Mobilistissa 2/10. …

    LUE LISÄÄ

    Mobilisti 6/2022 – Se siniverinen

    Vuoden kuudes Mobilisti vyöryttää lukijan aisteille monipuolisen keskityksen aiheita. On Toyota Celica Supraa 80-luvun alusta, on Douglas-moottoripyörää yli sadan vuoden takaa. Tutustumme …

    LUE LISÄÄ

    Mobilisti 2/24

    Vuoden toinen Mobilisti on ulkona! Tällä kertaa aiheina ovat mm. inttinostalginen Proto-Sisu, Fiskarsin edustusautona toiminut Imperial, Opel-farmari kaikilla herkuilla ja …

    LUE LISÄÄ