Mobilisti on jo 40 vuotta toiminut ajoneuvokulttuurin ja alan harrastajien äänenkannattajana. Lehden linja on ollut alusta lähtien sama: Jos laite pitää pahaa ääntä ja/tai siinä on pyöriviä osia, se kuuluu Mobilisti-lehteen. Tilaajat saavat jokaisessa numerossa vähintään kahdeksan sivua enemmän luettavaa kuin irtonumero-ostajat. Nyt normaaliin Mobilistin tilaukseen kuuluu myös digilehti ja täydellinen lehtiarkisto numerosta 1/1979 aina tähän päivään saakka.
Vuoden ensimmäinen Mobilisti on kioskeissa, keihäänkärkinään Saab 99 Turbo, Aston Martin DB2/4 Mark III, Buick LeSabre ja Harrikka Evo. Mukana myös Pontiac Fiero, Ferrari-replikana ja ilman ja …
Neljäs Mobilisti kaudelle 2023 on ulkona! Lehden kärkenä on patinoitunut Ford Custom 1950 ja nelivetoinen Peugeot 505 Break Dangel. Mukana myös Ford TT-bussi, piilofarmari-Caprice, vauhdikas MV …